Škocjan 67
8275 Škocjan
Ime evidenčnega naročila: »Geodetske storitve za leto 2025«.
Številka ev. naročila: 430-27/2025
Vrsta ev. naročila: Pri predmetnem ev. naročilu gre za izvajanje geodetskih storitev (CPV: 71355000 – Geodetske storitve).
Objava ev. naročila: Naročilo se objavi na spletni strani Občine Škocjan
Kratek opis predmeta ev. naročila: Predmet ev. naročila so geodetske storitve, kot npr. parcelacija, ureditev mej, izravnave mej, vpis stavb v kataster in druge storitve, naročilo zajema tudi ostala administrativna dela kot so pridobivanje podatkov, dobava in postavitve/odstranitve mejnih znamenj, elaborati, dela se izvajajo v območju občine Škocjan v letu 2025.
Razdelitev na sklope: Ev. naročilo ni razdeljeno na sklope.
Variante: Variantne ponudbe niso dopustne.
Obdobje izvajanja storitev: Storitve se začnejo izvajati s sklenitvijo okvirnega sporazuma, izvajale pa se bodo sukcesivno, glede na potrebe naročnika, in sicer od podpisa pogodbe do vključno 31. 12. 2025.
Veljavnost ponudbe: najmanj 80 dni od roka za oddajo ponudb.
Sredstva: so zagotovljena na proračunskih postavkah 13007, 13012, 13025, 13033, 13035, 13038, 13039, 14025, 16007, 16015, 16045.
Naročnik bo sklenil okvirni sporazum z več ponudniki in sicer z največ dvema ponudnikoma.
Ponudniki morajo ponudbe oddati pisno (podpisano in žigosano) na priloženih obrazcih na naslov Občina Škocjan, Škocjan 67, 8275 Škocjan, osebno na Občini Škocjan ali na e - naslov info@obcina-skocjan.si, najkasneje do 21.07.2025 do 10.00.
Upoštevane bodo vse ponudbe, ki bodo prispele v roku. Ponudba mora biti oddana na predpisanih obrazcih. Po preteku roka za predložitev ponudb ponudbe ne bo več mogoče oddati.
Dodatne informacije v zvezi z izdelavo ponudbe dobite na naslovu naročnika.
Kontaktna oseba s strani naročnika je Claudia Jerina Mestnik, e-mail: Claudia.jerinamestnik@obcina-skocjan.si, telefon 07/3846308.